Pages

Tuesday, February 12, 2008

أول ثمرات النجاح...الحمد لله


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا سعيدة جدا جدا جدا أنا حاسة بإنتصار حاسة إني ناجحة أوي
النهارده لقيت إستجابة ما كونتش متوقعاها لعمل بدأته
فاكرين لما كنت باقولكم على موضوع اللغة العربية
انتم ماتعرفوش انا بحب اللغة دي اد ايه

بأعتز بيها جدا أنا لو علي عايزة الناس كلها تتكلم عربي وتكتب عربي وتاكل عربي وتتنفس عربي وتنام وتحلم بالعربي

أما أقولكم على الموقف بقى
أفاجأ النهارده اني في اجتماع على النت والناس اللي في الاجتماع اغلب كتابتهم إنجليزي -على النت يعني- هما مصريين والله مش أجانب
أفاجأ بيهم بيكتبوا عربي واللي مش هيقدر انه يكتب بالعربي بيعتذر ومع ذلك برضه الناس اللي اعتذرت انها مش هتعرف تكتب عربي لأن الإنجليزي أسهلها أفاجأ انهم أغلب كتابتهم عربي
:D
أنا سعييييييييييييييييييييييييييييييييييدة جدا

ما أخبيش عليكم كنت حاسة بفخر كده وانا باكتب عربي النهارده في الاجتماع


الحمد لله يا ربي يا للي وفقتني ووقفت جنبي لحد ما شوفت حاجة زي كده قدامي

0 comments: