Pages

Thursday, April 10, 2008

كلماتي


فلنترك الزهور تعبر عن ما بداخلنا

أحبكم في الله

9 comments:

Yasmen Refaat said...

بتحبي في ميييييييييييييييين على الصبح يااا هانم
:-w
قوم احفاظيليك كام
IP Address @-)

Yasmen Refaat said...

nice Tulips by the way ;) :D

Ayoy said...

اكيد ليه انا بس يعني هتكون لمين

ملحوظه: انو بلاش تحرجيني قدام الشعب و تقولي غير كده :d

Enjy Badran said...

طبعا يا ايوي باموووت فيكي
بحبك في الله :)

Yasmen Refaat said...

مكنتش اعرف .. قبل النهارده .. ان ايوييي ... تعرف تدي رشوة بالشكل داااااا

ولا كنت اصدق .. قبل النهارده ... ان انووو ... تقبل الرشوه ... بشكل داااا

:P

Enjy Badran said...

يا حبيبتي الحب ده أحلى حاجة بتجمع ما بينا
بس

ماكنتش أعرف إن سيكو بتعرف تألف أغاني بالجمال ده

ولا كنت أصدق إني أحب الأغنية بالشكل ده

:D
بحبك يا سيكو

Yasmen Refaat said...

لا لا لا كدا انتي بتحرجيني انا يا انو قدااام الشعب
:">

Ayoy said...

اطلعلي منها عشان تعمر بقي ياختي و بعدين انا و انو بنحب ف بعض و مش ليكي دعوه :p

Enjy Badran said...

أيوه طبعا يا أيوي بحبك
بس بحبكم كلكم في الله