Pages

Tuesday, April 1, 2008

انتحار هندي

انتحار هندي !!!!!!!!

هندي أسمه كومار عايش في عمارة من ثمان طوابق

جت له مكالمة هاتفية من الهند , و المتحدث يقول له :

راجو باي , تومارا ما, تومارا با , تو مارا بجا , تومارا بيتي ,

تومارا بيبي , تومارا باي , تومارا بهن سب مرقيا

(( يعني أخي راجو , أمك , و أبوك , و أبنك , و بنتك , وزوجتك , و أخوك , و أختك كلهم ماتوا )) .


فما كان من راجو إلا و حذف نفسه من الطابق الثامن

لما وصل إلى الطابق السابع تذكر أن امه ماتت من زمان
لما وصل إلى الطابق السادس تذكر أن أبوه مات من زمان
لما وصل إلى الطابق الخامس تذكر أن زوجته ماتت من زمان

لما وصل إلى الطابق الرابع تذكر أنه ما عنده عيال
لما وصل إلى الطابق الثاني تذكر أنه لا عنده أخو و لا أخت

لما وصل إلى الأرض و مات شر موته تذكر أنه كومار و ليس راجو وووو

4 comments:

Yasmen Refaat said...

اولا: الموته اللي ماتها اكيد اكيد اكيييييييييييد مش اشر من اللي جرى لكل اللي قراها
X( X(
حسبي الله ونعم الوكيييييييييل .. اكيد دا من اثر اليوم العجيب اللي مرينا بيه النهارده
@-)

ثااانيا: قولي اللي قالهالك (واخده بالك انتي) النكته دي مش اكثر بواخة من اللي كاتبها علي البلوج دا
>:P

Ayoy said...

و الله يا انجي حاولت أنفذ الأمانه اللي قلتي لي عليها اني اقرأ النكته و أضحك ف انا فعلا قيرتها بس مش قاااااادره اضحك

Anonymous said...

ها ها ها ها هوهوهوهوه هىهىهىهىهىهىهىه

أنا مش باضحك على النكتة
أنا باضحك على صاحبة النكتة البايخة لا مؤاخذة يعني
:P for Enno

Enjy Badran said...

إيه البواخة اللي انتم فيها دي ، مش عندكم مشاعر مرهفة أبدا مش قادرين تتأثروا بنكتة جميلة زي دي

أنا بالنيابة عنكم باعتذر لي وباقول : " إيه يا إنو النكتة الجميلة دي ، أنا مش قدرت أمسك نفسي من الضحك أول ما قريتها"
طيب خلاص خلاص تقبلت إعتذاركم
:D