Pages

Monday, March 10, 2008

خاطرة شخصية


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معلش هاكلمكم عن حاجة شخصية أوي ... بس أنا بجد نفسي أتكلم
أنا كنت في مشكلة بقالها سنين ، وما كنتش حاسة بأد إيه المشكلة دي كبيرة غير من فترة صغيرة

النهارده اتكلمت مع محمد أخويه فيها ، اتكلمت كتير وقلت كل اللي جوايا لدرجة إني بكيت ...
هو سمعني وحسيت إنه فاهمني أوي ومش بس كده ده لما كلمني كنت حاسة إنه بيقول الكلام اللي كان نفسي أسمعه من زمان ، حسيت إنه بيفكر بنفس تفكيري ، حسيت إنه بيرسم الصورة اللي أنا باحلم بيها ، هو سمعني وفهمني ونصحني

بجد أنا كنت محتاجاله أوي ...

بجد أنا اتمنيت إني أعيش معاه على طول ، وكل ما احتاجه ألاقيه

ولكني نفسي أنفذ اللي اتفقنا عليه ولكني أشعر أني ما زلت في مرحلة لا أريد أن أرى فيها أي خسائر
حاسة ان لو اي مشكلة حصلت لي او سمعت اي خبر يضايقني ممكن ارجع زي ما كنت

خايفة قلبي ينزف حزنا وألما مرة أخرى
ادعوا لي كتير

0 comments: